סקרים באינטרנט

סקרים באינטרנט

סקרים באינטרנט סקרים באינטרנט ומשובים במייל ובמסרונים לקוחות הם הבסיס לקיומו של כל עסק. על מנת למכור, להתפתח ולהתקיים, עסקים רבים מחפשים כיצד לשפר ולהבין

להמשך קריאה »
לקוח סמוי

לקוח סמוי

לקוח סמוי לשיפור השירות לכל עסק וחברה יש משאב אחד שהכרחי לקיומה – לקוחות. לא משנה באיזה תחום, הלקוח הוא המנוע לקיומו של כל עסק.

להמשך קריאה »
חוויות לקוח

חווית לקוח

חווית לקוח, מביאה לידי ביטוי את  ההרגשה והתפיסה של האדם/לקוח לגבי סך כל האינטראקציות שלו עם בית עסק או חברה. החל מתהליך ההתוודעות אל העסק,

להמשך קריאה »

מדידת מתחרים, ביצוע Benchmark

מדידת מתחרים, ביצוע BENCHMARK שיטה מובנית לשיפור הביצועים בארגון בדרך של הבנת תהליכים ושיטות עבודה המתבצעים בגופים אחרים או ביחידות אחרות שבאותו ארגון והטמעתם בארגון.

להמשך קריאה »
מודיעין עסקי

מודיעין עסקי

מודיעין עסקי מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחומך, אשר מאפשרים לדרגים הגבוהים לקבל החלטות עסקיות טובות יותר

להמשך קריאה »
סקרי שביעות רצון

סקרי שביעות רצון

סקרי שביעות רצון מחקרי שביעות רצון מאפשרים לך לזהות ולהבין כיצד הארגון שלך מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות שלך.  מטרת הסקרים הינה להקטין את מידת

להמשך קריאה »

מודול ניהול שוטף

מודול ניהול שוטף במהלך השנים, ולאור נסיוננו וצורך אשר עלה מצד לקוחות ורשתות עימן אנו עובדים, עלה הצורך לפיתוח כלי ניהולי אשר מסייע בידי הנהלת

להמשך קריאה »

התושבים לא במוקד

בדיקת מוקדים עירוניים: התושבים לא במוקד ניסיתם לאחרונה להתקשר למוקד העירוני בעיר מגוריכם כדי להתלונן על מפגע או לשאול שאלה? אנחנו התקשרנו, בעזרת החברות M&R,

להמשך קריאה »

מי מטפל בילד שלך

חלק מהמטפלות המתעללות שנחשפו בשבוע שעבר הופנו על ידי סוכנויות תיווך. האם אפשר לסמוך על חברות ההשמה, איך הן מסננות את המועמדות ומה צריך לבדוק

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן