לקוח סמוי- בקרה מלמדת, בקרה משתפת
הלקוח הסמוי הפך במרוצת השנים לכלי ניהולי בסיסי בארגז הכלים של המנהל, כאשר הוא מהווה בסיס איתן ליצירת תחרות בונה בין סניפים, עובדים ומנהלים.
מדובר בכלי תומך אשר מסייע לבניית תכנית תגמול ותמרוץ בקרב העובדים ומעודד מצויינות.
הכלי מספק מידע מיידי על מגמות בהטמעת תהליכים, כלי תחרותי לשיפור הישגים ארגוניים, חיזוק מוטת שליטה והתייעלות בכח אדם המיועד לבצע בקרות במטה החברה.
בקרת לקוח סמוי מלמדת/ משתפת מבוצעת על ידי בקר בכיר ומומחה, בעל ניסיון רב ואשר עבר הדרכה יעודית לנושא.
הבקר מבצע בקרת לקוח סמוי ובשונה מבקרה "רגילה"- בסיום הביקור נחשף בפני הדרג הניהולי לצורך העברת משוב מיידי ולמידה.
המידע הנאסף במהלך הבקרה מאפשר למנהלים בדרגים שונים בארגון לקבל מידע מהיר ומדיד, בזמן אמת ותוך העברת תחושת הלקוח "ברגע האמת", אודות השירות, המוכרנות ואת היחס האישי שקיבל במהלך הביקור.
בקרה זו ניתנת לצילום בוידאו לצרכי לימוד והדרכה.
באמצעות הבקרה ניתן לזהות מגמות שונות על ציר הזמן ובמקביל לספק משוב מהיר ומיידי לעובדי הארגון אודות ההישגים שלהם.
לתיאום פגישה ופרטים נוספים :
היכנסו לפייסבוק שלנו :