מדידת שטחי מדף, יישום פלנוגרמות
חברות ייעוץ, תוכנות מחשב, אנליסטים ומנהלי קטגוריות משקיעים משאבים רבים בתכנון נכון ואפקטיבי של פלנוגרמות אך בכל זאת לא ניכר שינוי מהותי בהיקף המכירות?
התשובה נעוצה ככל הנראה ביישום חלקי ולא מדוייק של הפלנוגרמה.
מדידת שטחי מדף תוך בחינת אופן יישום הפלנוגרמות, כפי שמבוצעים על ידי חברתנו R&M, תאפשר לך לקבל מיפוי מדויק של הפרמטרים הרלוונטיים ברמת ערוץ / סגמנט / אזור גיאוגרפי ועד לרמת נקודת המכירה הבודדת, כל רמה ניהולית תוכל לקבל גישה ישירה על פי הרשאה, לכל הנתונים כדי להשתמש בממצאי המיפוי ככלי עבודה מול נקודת המכירה או הסגמנט בכל נקודת זמן.
- ניתן לבחון מהו נתח התצוגה של מוצרי החברה שלי מתוך הקטגוריה?
- האם כל מגוון המוצרים שנקבעו ברשימות הגיוון אכן מוצגים על המדף?
- האם הרשתות מיישמות את הפלנוגרמה בקטגוריה?
- האם אביזרי הניראות שבהפקתם הושקעו משאבים כה רבים אכן מוצבים בנקודות המכירה ושורדים בהן לאורך זמן?
- מהן פעילויות המתחרים?
מומלץ לבצע מחקר מיפוי אחת לתקופה על מנת לעמוד על השינויים שחלו וכן לבדוק את אפקטיביות המהלכים השיווקיים שבוצעו.
לתיאום פגישה ופרטים נוספים :
היכנסו לפייסבוק שלנו :