סקרים באינטרנט
סקרים באינטרנט סקרים באינטרנט ומשובים במייל ובמסרונים לקוחות הם הבסיס לקיומו של כל עסק. על מנת למכור, להתפתח ולהתקיים, עסקים רבים מחפשים כיצד לשפר ולהבין את חווית הלקוח של הלקוחות. מה הלקוחות צריכים, רוצים ומרגישים כלפי העסק, ואיך ניתן לענות על הצרכים האלה הכי טוב שאפשר. אחת הדרכים הטובות לשם כך היא סקרים באינטרנט או […]
לקוח סמוי
לקוח סמוי לשיפור השירות לכל עסק וחברה יש משאב אחד שהכרחי לקיומה – לקוחות. לא משנה באיזה תחום, הלקוח הוא המנוע לקיומו של כל עסק. לכן, בשביל להתקיים ולהתפתח, העסק צריך להבין מה בעצם הלקוח חווה כאשר הוא בא באינטראקציה איתו. מהן הבעיות והקשיים שלו, מה הוא מחפש וצריך ואיך לשפר את חווית הלקוח הכוללת […]
חווית לקוח
חווית לקוח, מביאה לידי ביטוי את ההרגשה והתפיסה של האדם/לקוח לגבי סך כל האינטראקציות שלו עם בית עסק או חברה. החל מתהליך ההתוודעות אל העסק, שיטוט וניווט באתר האינטרנט או ביקור פיזי בחנות, מענה בעת פנייה לשירות לקוחות , תהליך ביצוע רכישה, קבלת משוב, סקר שביעות רצון וממשקים נוספים. כלל החוויות והתחושות שמקבל הלקוח במהלך […]
מדידת מתחרים, ביצוע Benchmark
מדידת מתחרים, ביצוע BENCHMARK שיטה מובנית לשיפור הביצועים בארגון בדרך של הבנת תהליכים ושיטות עבודה המתבצעים בגופים אחרים או ביחידות אחרות שבאותו ארגון והטמעתם בארגון. בעולם העסקי בו אנו פועלים, מדובר בביצוע בדיקות אודות המתחרים הפועלים בתחומך, לצורך קבלת הערכה והשוואה אודותיך לעומת אותם מתחרים. תהליך Benchmarking יכול להיות חד פעמי או מתמשך, יכול לעמוד […]
מניעת אובדן, בקרת גניבות
מניעת אובדן, בקרת גניבות במציאות של היום, כל ארגון חשוף לסיכונים שונים אשר גורמים באופן ישיר או עקיף לנזקים כספיים. נכסי הארגון: סחורה, מוצרים, תוכניות ומידע עסקי, תהליכי יצור, חומרי גלם וכספים הינם נכסים יקרי ערך עבור כל ארגון. פגיעה בנכסים אלו פוגעת ברווחיות הארגון ועלולה להסב נזק כספי רב. מטרת הפעילות הינה לאתר את […]
מודיעין עסקי
מודיעין עסקי מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחומך, אשר מאפשרים לדרגים הגבוהים לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולספק פתרונות לסוגיות ספציפיות. מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחום, אשר מאפשרים לדרגים הגבוהים לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולספק פתרונות לסוגיות […]
מדידת שטחי מדף, יישום פלנוגרמות
מדידת שטחי מדף, יישום פלנוגרמות חברות ייעוץ, תוכנות מחשב, אנליסטים ומנהלי קטגוריות משקיעים משאבים רבים בתכנון נכון ואפקטיבי של פלנוגרמות אך בכל זאת לא ניכר שינוי מהותי בהיקף המכירות? התשובה נעוצה ככל הנראה ביישום חלקי ולא מדוייק של הפלנוגרמה. מדידת שטחי מדף תוך בחינת אופן יישום הפלנוגרמות, כפי שמבוצעים על ידי חברתנו R&M, תאפשר לך […]
סקרי שביעות רצון
סקרי שביעות רצון מחקרי שביעות רצון מאפשרים לך לזהות ולהבין כיצד הארגון שלך מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות שלך. מטרת הסקרים הינה להקטין את מידת אי הודאות מולה עומד מקבל ההחלטות בבואו לקבל החלטות באשר להשקת מוצר, מאפייניו השיווקים של המוצר, האסטרטגיה השיווקית שלו, המהלכים הפרסומיים. מטרה חשובה נוספת של המחקרים המבוצעים על ידי חברתנו […]
מודול ניהול שוטף
מודול ניהול שוטף במהלך השנים, ולאור נסיוננו וצורך אשר עלה מצד לקוחות ורשתות עימן אנו עובדים, עלה הצורך לפיתוח כלי ניהולי אשר מסייע בידי הנהלת הארגון את הניהול השוטף של הפעילות היום יומית. הדבר נעשה באמצעות אפליקציה יעודית אשר מותאמת לצרכי הרשת היחודים. אנו מאפשרים ללקוחותינו שליטה על מימוש הנחיות הארגון ועל ביצוע פעולות היום-יום […]
לקוח סמוי לצרכי קידום מכירות
לקוח סמוי לצרכי קידום מכירות באמצעות מערך כלל ארצי של לקוחות סמויים נאסף מידע איכותי וכמותי על ביצועי דיילי הקד"מ. במסגרת הבקרה נאסף מידע בתחומים מגוונים כגון: תפעול, שירות, מקצועיות ומוכרנות של דייל/ת הקד"מ. באמצעות כלי חשוב זה, ניתן ללמוד על אחוזי הנוכחות של איש המכירות, נראות הדוכן, הופעה ויצוגיות, אקטיביות, מקצועיות , יוזמה מכירתית […]