סקרים באינטרנט
סקרים באינטרנט סקרים באינטרנט ומשובים במייל ובמסרונים לקוחות הם הבסיס לקיומו של כל עסק. על מנת למכור, להתפתח ולהתקיים, עסקים רבים מחפשים כיצד לשפר ולהבין
לקוח סמוי
לקוח סמוי לשיפור השירות לכל עסק וחברה יש משאב אחד שהכרחי לקיומה – לקוחות. לא משנה באיזה תחום, הלקוח הוא המנוע לקיומו של כל עסק.
חווית לקוח
חווית לקוח, מביאה לידי ביטוי את ההרגשה והתפיסה של האדם/לקוח לגבי סך כל האינטראקציות שלו עם בית עסק או חברה. החל מתהליך ההתוודעות אל העסק,
מדידת מתחרים, ביצוע Benchmark
מדידת מתחרים, ביצוע BENCHMARK שיטה מובנית לשיפור הביצועים בארגון בדרך של הבנת תהליכים ושיטות עבודה המתבצעים בגופים אחרים או ביחידות אחרות שבאותו ארגון והטמעתם בארגון.
מניעת אובדן, בקרת גניבות
מניעת אובדן, בקרת גניבות במציאות של היום, כל ארגון חשוף לסיכונים שונים אשר גורמים באופן ישיר או עקיף לנזקים כספיים. נכסי הארגון: סחורה, מוצרים, תוכניות
מודיעין עסקי
מודיעין עסקי מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחומך, אשר מאפשרים לדרגים הגבוהים לקבל החלטות עסקיות טובות יותר
מדידת שטחי מדף, יישום פלנוגרמות
מדידת שטחי מדף, יישום פלנוגרמות חברות ייעוץ, תוכנות מחשב, אנליסטים ומנהלי קטגוריות משקיעים משאבים רבים בתכנון נכון ואפקטיבי של פלנוגרמות אך בכל זאת לא ניכר
סקרי שביעות רצון
סקרי שביעות רצון מחקרי שביעות רצון מאפשרים לך לזהות ולהבין כיצד הארגון שלך מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות שלך. מטרת הסקרים הינה להקטין את מידת
מודול ניהול שוטף
מודול ניהול שוטף במהלך השנים, ולאור נסיוננו וצורך אשר עלה מצד לקוחות ורשתות עימן אנו עובדים, עלה הצורך לפיתוח כלי ניהולי אשר מסייע בידי הנהלת
לקוח סמוי לצרכי קידום מכירות
לקוח סמוי לצרכי קידום מכירות באמצעות מערך כלל ארצי של לקוחות סמויים נאסף מידע איכותי וכמותי על ביצועי דיילי הקד"מ. במסגרת הבקרה נאסף מידע בתחומים
לקוח סמוי – בקרה מלמדת, בקרה משתפת
לקוח סמוי- בקרה מלמדת, בקרה משתפת הלקוח הסמוי הפך במרוצת השנים לכלי ניהולי בסיסי בארגז הכלים של המנהל, כאשר הוא מהווה בסיס איתן ליצירת תחרות
לקוח סמוי – בקרה טלפונית
לקוח סמוי- בקרה טלפונית / מוקלטת בתהליך הפועל ממרכז הבקרה, נבחן השירות הניתן ללקוח קצה בבשיחה הטלפונית.בתהליך נמדדת איכות השירות וקבלת מענה מקצועי ואדיב על
לקוח סמוי – בקרה פרונטלית
לקוח סמוי – בקרה פרונטלית – בקרה מצולמת בקרת שירות ומכירה מבוצעת על ידי סוקרים סמויים אשר מתנהלים כלקוחות ועוסקים בבדיקת שירות בנקודות המכירה. בעזרת
התושבים לא במוקד
בדיקת מוקדים עירוניים: התושבים לא במוקד ניסיתם לאחרונה להתקשר למוקד העירוני בעיר מגוריכם כדי להתלונן על מפגע או לשאול שאלה? אנחנו התקשרנו, בעזרת החברות M&R,
מי מטפל בילד שלך
חלק מהמטפלות המתעללות שנחשפו בשבוע שעבר הופנו על ידי סוכנויות תיווך. האם אפשר לסמוך על חברות ההשמה, איך הן מסננות את המועמדות ומה צריך לבדוק