מיכל ארליך, רונן קוגוט– מנכ”לים משותפים
לפני כמעט 20 שנה, בשנת 2003, הוקמה חברתנו על ידי רונן ובהמשך הצטרפה אליו מיכל, לאחר 25 שנות שירות בצה"ל במגוון תפקידי תכנון, כוח אדם והדרכה.
חברתנו הוקמה במטרה ורצון לסייע לחברות וארגונים בשיפור חווית הלקוח. מאז ועד היום גדלנו, התפתחנו וצברנו מקצועיות וניסיון רב בנושא, תוך התרחבות למגוון עולמות תוכן בהם: פיננסים, רשויות מקומיות, מסעדות ואירוח, תעופה, גופים פרטיים עסקיים, רכב, אופנה, , רשתות קמעונאיות, חשמל ואלקטרוניקה, נדלן ועוד..
כיום, אנו גאים להיות ממכוני המחקר הגדולים בישראל, זאת בסיוע צוות ניהולי משובח ועשרות רבות של בקרי שטח מנוסים ומאומנים היטב הפרוסים ברחבי הארץ.
MSPA אנו חברים בארגון המחקר העולמי
וגאים להיות נציגיהם של חברות מובילות מרחבי הגלובוס בפעילותן בישראל.
תחומי הפעילות הבולטים שלנו: לקוח סמוי, סקרי שביעות רצון, מדידת מתחרים ועוד..
וכיום, עם כל הידע והניסיון, אנו גאים בלקוחות שלנו שמטרת העל שלהן שחווית הלקוח שלהם תהיה לא פחות ממעולה ומזמינים אותך להצטרף לקבוצה האיכותית שיצרנו עימם.
- וותק וניסיון עשיר בניהול פרויקטים בתחום מדידת השירות וחווית הלקוח.
- מערכת חדשנית R-M OnLine המאפשרת איסוף נתונים מעולמות תוכן משלימים ו"בזמן אמת" והצגתם בפאנל אחוד תוך שמאפשרת ניהול משימות ושימור מידע.
- העבודה מתבצעת ברחבי הארץ- מקריית שמונה (ואף צפונית לה) ועד אילת.
- זמינות גבוהה ומתן מענה מהיר לפניות.
- שירות איכותי תוך מתן יחס אישי.
- בקרים איכותיים – המוכשרים בהדרכה ייעודית ומקצועית
- אמינות, שקיפות ותיאום ציפיות
תהליך מיון וגיוס בקרים מורכב ומקצועי, בהתאם לצרכי הלקוח
תהליך הדרכה יסודי הכולל בחינה, הדרכה והסמכה
ביצוע תהליך בנקודת המכירה או השירות ותיעוד המפגש בשאלון ממוחשב.
הצגת הנתונים ללקוח באמצעות מערכת התראות מתקדמת ודשבורד המותאם לצרכי הארגון היחודיים.
- מאפשרת ללקוח לצפות בנתונים "בזמן אמת", המנותחים בהתאמה אישית, אל מול עמידה ביעדים וניתוח מגמות על פני ציר הזמן.
- ניהול משימות, תוך הגדרת לוחות זמנים ושליחת התראות במייל וב-SMS , באמצעות מערכת R-M Online
- על בסיס ניסיוננו, התאמנו לצרכים הייחודיים אפליקציה, המאפשרת לדרג הניהולי בארגון לבצע בקרה "פנים ארגונית" תוך יצירת יתרון משמעותי לארגון