סקרי שביעות רצון
מחקרי שביעות רצון מאפשרים לך לזהות ולהבין כיצד הארגון שלך מתנהל מנקודת מבטם של הלקוחות שלך.
מטרת הסקרים הינה להקטין את מידת אי הודאות מולה עומד מקבל ההחלטות בבואו לקבל החלטות באשר להשקת מוצר, מאפייניו השיווקים של המוצר, האסטרטגיה השיווקית שלו, המהלכים הפרסומיים.
מטרה חשובה נוספת של המחקרים המבוצעים על ידי חברתנו הינה בדיקת רמת השירות הניתנת ללקוח בחברות עתירות שירות, בצורה המבטיחה קבלת המידע ומהירות והפיכתו לכלי עבודה אפקטיבי.
באמצעות סקר לקוחות תוכל לקבל תשובות למגוון שאלות,
לדוגמה:
האם לקוחותיך מרוצים?
האם הם נאמנים?
מה הם חושבים עליך?
מה הם חושבים על המתחרים שלך?
מהם עמדותיהם בנוגע לשירותים ולמוצרים השונים שאתה מציע?
איזה שירותים או מוצרים נוספים הם היו רוצים ממך?
באמצעות מערכת R&M Online, אנו מנהלים, עבור לקוחותינו, מערך של משובים,
כגון: סקרי שביעות רצון לקוחות, שביעות רצון פנים ארגוני, סקרי שביעות תקופתיים לחברי מועדון לקוחות ועוד..
את הסקר ניתן לבצע בקרב קהל היעד באמצעות סמס, מייל, שאלון טלפוני, "פנים אל פנים".
הסקר מודד את שביעות רצון הלקוחות מהשירות או מהמוצר שהם מקבלים בכל נקודת זמן ובכל מקום.
ניתן לבדוק כיצד שביעות רצון הלקוחות משתנה במשך הזמן (לחיוב או לשלילה), על ידי חזרה קבועה של ביצוע סקר הלקוחות כל תקופת זמן מוגדרת מראש.
סקר שביעות רצון לקוחות יכול לעזור לך בשיפור השירות, באיתור פערים בציפיות הלקוח למול המצב הקיים, במציאת שירותים או מוצרים חדשים שעשויים לעניין את הלקוחות הקיימים, ובעוד אספקטים מגוונים.
בהתאם לסוג המוצרים ו/או השירותים שאתה נותן, ובהתאם לאופי הלקוחות שלך אנו נבנה את המחקר שמתאים לך ביותר.
לתיאום פגישה ופרטים נוספים :
היכנסו לפייסבוק שלנו :