מודיעין עסקי
מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחומך, אשר מאפשרים לדרגים הגבוהים לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולספק פתרונות לסוגיות ספציפיות.
מודיעין עסקי תחרותי הינו איסוף וניתוח של מידע על חברות, שווקים ואנשים הפועלים בתחום, אשר מאפשרים לדרגים הגבוהים לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולספק פתרונות לסוגיות ספציפיות.
מדובר באיסוף מידע רלוונטי לשיפור היכולת לקבל החלטות משמעותיות
השימוש במודיעין עסקי מסייע לאיסוף מידע על המתחרים:
- תהליכי עבודה
- מחירים
- קהל
- תרבות ארגונית
- בעלי תפקידים בכירים
- אסטרטגיות שיווק פרסום בהווה ובעתיד
- תקציבים
- עובדים
- תוכניות עסקיות ומצגות.
מודיעין עסקי יכול לסייע במצבים רבים בעולם העסקי. המשמעות של שימוש במודיעין עסקי הינה יתרון משמעותי למזמין השירות, שהרי ידע הוא כוח, ובייחוד כשמתקבל בזמן הנכון וממקורות אמינים
הפעילות כוללת בקרת "לקוח סמוי" הבוחן את מעמדו השיווקי של המוצר בסביבה הקמעונאית- רמות מחירים, תנאי תשלום, תצוגה, המלצות ועמדות הקמעונאי, שימוש בעזרים פרסומיים בנקודות המכירה ועוד.
בהתאם לצרכי הלקוח ולאיתור הצרכים, לעיתים מבוצעת הפעילות על ידי זוג בקרים המתאים במאפייניו לאופי הפרויקט תוך ביצוע מספר מפגשים לקבלת מידע שיווקי אמיתי – מחירים ותנאי תשלום לאחר מו"מ, מפרט הנכס, תוספות, מועד כניסה ועוד.
השירות מיועד למשווקים המפצים את מוצריהם באמצעות גורם הפצה קמעונאי בלתי תלוי, חברות נדל"ן ועוד.
לתיאום פגישה ופרטים נוספים :
הפייסבוק שלנו :